?

Log in

 
 
06 August 2009 @ 07:28 pm
it doesn't matter where we take this road. someone's gotta go.  
The Caffeine Click Test - How Caffeinated Are You?


FYI, I just did this for shits and giggles.It's pretty damn accurate.
Tags:
 
 
Current Mood: amusedamused
Current Music: Already Gone - Kelly Clarkson
 
 
 
mycassandra on August 7th, 2009 12:21 am (UTC)
Haha, hyper! I tried it, and it seems I'm not as hyped up as I think I am.
darlingpink on August 7th, 2009 04:18 pm (UTC)
I suppose that's a good thing!
I think this serves as a warning to myself. this is dangerous. lol.
cold_heart_baby on August 7th, 2009 11:00 am (UTC)
LOL HAHAHA =P
darlingpink on August 7th, 2009 04:20 pm (UTC)
Wow, Minho's lips in that icon is just... so lush and feminine. AND PURDY! XD
seuhhrah on August 7th, 2009 11:30 am (UTC)
The Caffeine Click Test - How Caffeinated Are You?

feh. cause im not as crazy and jittery and weird as you are.
(haha, just kidding, you know ily ♥ hehe.)
darlingpink on August 7th, 2009 04:16 pm (UTC)

YOU HAVE SPOKEN THE TRUTH! :D
btw ily too bb ♥
dilaudidplz on August 8th, 2009 04:01 am (UTC)
Gosh, I love you. <3
darlingpink on August 9th, 2009 12:45 am (UTC)
I lurrve you tooooooo. :D
dilaudidplz on August 9th, 2009 01:49 am (UTC)
All this love is making me feel all warm and fuzzy inside.